Czas realizacji standardowego zamówienia trwa do 7 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia z kategorii "wysyłka 24h" trwa do 24 godzin.
Realizacja zamówienia indywidualnego trwa od 7-21 dni roboczych i jest ustalana indywidualnie.
Do czasu realizacji nie jest wliczany czas dostawy zamówionego towaru - około 24h.
Koszt wysyłki paczki krajowej za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD:
- wysyłka po wpłacie na konto - 0,00 zł
- wysyłka za pobraniem - 0,00 zł
- odbiór osobisty po wcześniejszej wpłacie na konto - 0,00 zł
Koszt wysyłki paczki zagranicznej ustalany jest indywidualnie, w zależności od kraju (dane w koszyku) Paczki zagraniczne są wysyłane po wpłacie należności na konto. Nie ma możliwości wysyłki za pobraniem.
Tak ! Nasze obrazy są odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniami - wszystkie części są przekładane folią bąbelkową, 4-krotnie ściśle owijane folią strech. Całość jest obklejana taśmą, aby poszczególne części nie ulegały przemieszczeniu podczas transportu. Tak zapakowany obraz jest wkładany w pudełko kartonowe specjalnie przegotowane do tego celu. Puste szczeliny są uzupełniane wypełniaczem. Karton jest zaklejany, opisywany numerem obrazu oraz oklejony naklejkami "U" ubezpieczenie. Każda przesyłka krajowa jest ubezpieczona.
Tak, można odebrać obraz osobiście po wcześniejszej wpłacie na konto. Na odbiór obrazu należy umówić się telefonicznie lub mailowo.
Odbiór jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00
Na terenie Polski paczki są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Jest także możliwy odbiór osobisty.
Paczki zagraniczne są wysyłane najkorzystniejszą cenowo firmą kurierską.
O pomyłce lub chęci anulowania zamówienia należy poinformować obsługę sklepu mailowo sklep@dobrasztuka.pl lub telefonicznie 608126011 w jak najszybszym terminie.
Tak, jest możliwość śledzenia przesyłki na stronie internetowej https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel, tam należy wpisać nr nadania przesyłki przesłany do Państwa mailem.
Każda paczka powinna być rozpakowana w obecności osoby doręczającej. Jeśli paczka jest opłacona to można to zrobić od razu, jeśli jest wysyłka za pobraniem to najpierw trzeba wpłacić osobie doręczającej pieniądze a następnie otworzyć paczkę.
Kazdą paczkę należy otwierać bardzo ostrożnie, trzeba uważać aby nie poprzecinać płótna obrazu.
Tak, można zamówic obraz nawet wg własnego projektu lub zdjęcia. Aby to zrobić należy zadać pytanie - przesłać zdjecie lub własny projekt, podać wymiary obrazu i ilość części. Na podstawie tych danych Klient zostanie poifnormowany jaka jest cena obrazu oraz czas jego realizacji.
Tak ! Należy napisać takie zapytanie na maila sklep@dobrasztuka.pl W pytaniu należy podać najpierw nr i nazwę produktu, a następnie wymiary o jakie Klient chce zapytać (długość i szerokość całkowitą oraz ilość części). W odpowiedzi na takie pytanie Klient otrzyma wycenę obrazu wraz z podaniem wymiarów poszczególnych części oraz wymiaru całkowitego obrazu.
Tak, można zamówić obraz z wysyłką zagraniczną do dowolnego kraju na świecie. Koszty wysyłki są podawane indywidualnie, bo jest to uzależnione od położenia danego kraju. Najlepiej zapytać o koszt wysyłki zagranicznej przed dokonaniem zakupu.
Promocji nie łączymy - jeśli posiadasz VOUCZER prezentowy na różne kwoty to do jednego obrazu możesz wykorzystać tylko jeden voucher.
Tak. Można zmienić kolorystykę obrazu - odpłatnie. Można dodać na obrazie dedykację z przodu (na motywie obrazu) lub z tyłu - odpłatnie. Można dodać grawerowaną tabliczkę - odpłatnie.
O każdej zmianie statusu zamówienia Klient informowany jest mailowo.
Nasze obrazy nie posiadają haczyków. Każdą z części wiesza się na dwóch gwoździach lub wkrętach wkręcanych do ściany na tylnej drewnianej ramie obrazu (krosno). Wtedy obraz przylega do ściany.
Nasze bony podarunkowe można wykorzystać na zakup dowolnego obraz w naszym sklepie. Jeden bon można wykorzystać przy jednym zamówieniu. Zamówienie może się składać z pojedynczego produktu lub większej ilości produktów. Jeżeli cena produktu jest niższa niż nominał bonu, sklep nie zwraca różnicy. Jeżeli cena wybranego produktu jest wyższa niż nominał bonu wtedy Klient dopłaca różnicę. Bonów i promocji nie można łączyć ze sobą.
Każdą paczkę należy rozpakować w obecności kuriera. Jeśli paczka lub przedmiot wewnątrz noszą jakiekolwiek ślady uszkodzenia należy podczas odbioru, w obecności kuriera spisać "Protokół ustalenia stanu przesyłki", w którym są opisywane wszelkie uszkodzenia. Należy również poinformować Firmę Virtual Art o uszkodzeniu przesyłki drogą mailową lub telefoniczną oraz przesłać skan "protokołu" na adres mailowy. Mail: sklep@dobrasztuka.pl, Telefon - 662414190.
Pytania można zadawać za pomocą: maila sklep@dobrasztuka.pl Odpowiadamy na wszystkie pytania do 48h. Potrzebujesz zadzwonić ??? Jesteśmy pod telefonem od poniedziałku do piątku 8:00 - 15:00. Telefon - 662414190. Do działa!